با کیفیت و زیبا تبلیغات کنید ...

با کیفیت و زیبا تبلیغات کنید نه ارزان !

تولید کلاه و استفاده از کلاه بعنوان یک ابزار تبلیغاتی همیشه مورد استفاده مخاطبان بوده و بعنوان یک محصول پربازدید جهت تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو شرکت ها، سازمان ها و موسسات هنگام استعلام قیمت یک کالا یا خدمات تمرکز اولیه خود را بر روی قیمت می گذارند و قیمت می شود تمام معیار انتخاب آنها، اما کمی باید دقیقتر به این موضوع بنگریم که صرفا تفاوت قیمت ها معیار انتخاب یک محصول یا خدمات نمی باشد بلکه باید تفاوت را در نوع سرویس و کیفیت محصول بررسی کرد.پس از فعالیت متمادی و چندین ساله در زمینه تولید و تبلیغات به این نتیجه رسیده ایم که بیشترمخاطبین پس از شنیدن قیمت متفاوت نسبت به استعلام قبلی خود ابراز شگفتی و تعجب فراوان می کنند و در واکنش به این موضوع از جمله یا اصطلاح اینکه قیمت شما خیلی بالا هست استفاده می کنند.

cheap-vs-expensive-ssl

که پاسخ همیشگی ما نسبت به این سوال این می باشد که کیفیت یک محصول از پشت خطوط تلفن اصلا قابل بررسی نمی باشد حتی با استفاده از تصویر نیز این بررسی و تشخیص کیفیت ۱۰۰ درصدی نیست، لذا از این جهت ما همیشه پیشنهاد ملاقات حضوری و بررسی یک محصول از نزدیک را به مشتری خود می دهیم.

بحث اولیه قیمت گذاری یک محصول متریال مورد استفاده در آن می باشد. بعنوان مثال در تولید یک کلاه، نوع پارچه ، نوع دوخت، یراق های مورد استفاده، قالب و نوع برش، نوع گلدوزی یا چاپ در این میان تعیین کننده قیمت هستند. مورد بعدی تجربه خیاط و برش کار و گلدوز می باشد که باعث می گردد محصول نهایی یک محصول با کیفیت باشد.

با کیفیت و زیبا تبلیغات کنید ...

مورد دوم که در قیمت گذاری باید لحاظ گردد نوع ارائه خدمات یا محصول و تعهد مجموعه به خدمات و سرویس خود می باشد، این مورد از زمان ثبت سفارش تا لحظه تحویل سفارش می تواند لحاظ گردد. حتی نوع تحویل محصول بصورت کارتن شده یا بسته بندی غیر اصولی در قیمت گذاری یک محصول صد در صد تاثیر گذار می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *